środa, 29 maja 2019

Sweterek

Dzisiaj pochwalę się sweterkiem dla córci.
Zrobiony z wełny norek produkcji chińskiej. Bardzo milutka i cieplutka i cieniutka, w gratisie dostałam drutu nr 2.
Zużyłam niecałe 3 i troszkę motka połączonego z 2 i trochę szpulkami. Druty nr 4 i tu muszę się pochwalić, że zostałam zafascynowana drutami na żyłce Prym Ergonomics, które kupiłam na próbę. Zdały egzamin i zamawiam kolejne rozmiary tych drutów. Są leciutkie, nie stukają, nie są metalowe więc są ciepłe i super do ciemnych robótek gdyż są białe. Ponieważ nie lubię drutów metalowych, dotychczas robiłam drutami Knit Pro Symfonie Wood Deluxe, które również są super.
Wzór na sweterek darmowy z Dropsa , ja oczywiście musiałam co nieco zrobić po swojemu.

Oto i on

Do miłego🙂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Komentarze miłe widziane a moderowane by wszystkie przeczytać.